Претензія в "Ростелеком": підстави, куди подавати, терміни відповіді


Опубликованно 05.06.2019 03:05

Претензія в

«Ростелеком» є затребуваною організацією, яка надає послуги зв'язку у будинках та квартирах домашнього телефону, інтернету чи телебачення. Офіси цієї установи розташовуються в різних містах країни, тому її клієнтами є жителі різних регіонів. Громадяни часто стикаються з зневажливим ставленням з боку працівників організації, завищеними розцінками і низькою якістю послуг. Спочатку при таких подіях слід складати претензію в «Ростелеком», а якщо керівництво цього закладу не робить якісь дії, то можна направляти скарги в різні державні органи. Причини складання претензії

Претензії на «Ростелеком» можуть складатися громадянами за різними підставами. Найбільш часто скарги формуються з наступних причин: погане якість наданого інтернету, наприклад занижена швидкість або регулярні обриви мережі; низькоякісний зв'язок по домашньому телефону; робота телебачення з постійними збоями; завищені розцінки на різні послуги; самовільне підключення співробітниками «Ростелекома» різних додаткових платних послуг; зміна умов договору в односторонньому порядку, що зазвичай призводить до збільшення вартості надаваних послуг; хамське ставлення з боку співробітників компанії; відсутність реакції на що залишаються заявки, пов'язані з перебоями в роботі телебачення, інтернету або домашнього телефону; відмова від відключення від Мережі після залишення заявки клієнтом.

При вищевказаних ситуаціях люди можуть залишати скаргу, очікуючи, що на неї буде позитивна реакція з боку керівництва організації. Претензію в «Ростелеком» можна подавати у друкованому чи рукописному вигляді. Додатково можна скласти електронне звернення, яке розглядається протягом короткого періоду часу.

Складання електронної скарги

Скласти претензію в «Ростелеком» можна в різному вигляді, але найбільш актуально для цього користуватися спеціальною електронною формою. Для цього досить виконати прості дії: Спочатку треба зайти на офіційний сайт «Ростелекома». В нижній частині головної сторінки є пункт, званий «Зворотний зв'язок». На нього треба натиснути, в результаті чого відкривається нова сторінка з формою претензії. В цю форму вводяться відомості про заявника та виявленої проблеми. Якщо буде відсутня яка-небудь важлива інформація, то співробітники установи можуть відмовити у розгляді такої скарги. Наводиться причина складання заяви, а також викладаються різні факти, що мають відношення до неякісних послуг, поганого сервісу чи інших проблем. Після заповнення всіх полів здійснюється відправка запиту на розгляд фахівців установи.

Така заявка не вважається офіційною скаргою, оскільки представлена лише звичайним запитом, на підставі якого клієнт установи просить допомоги у працівників «Ростелекома». Але цим способом кожна людина може висловити свої негативні емоції щодо надаваних послуг і сервісу. Якими способами можна подати скаргу?

Якщо ж людина хоче написати претензію, на яку буде даватися офіційну відповідь, то вона повинна складатися стандартним чином. Документ формується на ім'я керівника цієї організації.

Як подати претензію в «Ростелеком»? Виконати даний процес можна наступними способами: особисте відвідування відділення установи з двома примірниками претензії; надсилання скарги поштою, але для цього потрібно користуватися рекомендованим листом та повідомленням про вручення.

Кожен варіант має свої особливості, причому найбільш часто люди воліють самостійно звертатися у відділення «Ростелекома».

Як особисто передати скаргу керівнику?

Спочатку потрібно взяти бланк претензії «Ростелеком», який знаходиться у вільному доступі в відділенні установи. Додатково таку скаргу можна скласти в довільному вигляді. Далі виконуються наступні дії: вибирається відповідне відділення установи; уточнюється графік роботи цієї організації; потрібно прийти у відділення і почекати свою чергу; готується заяву на підставі зразка; скарга передається співробітникові «Ростелекома» або безпосередньому керівникові організації; при собі потрібно мати два примірники, так як один документ передається спеціалісту, а на другому ставиться відмітка про прийняття.

Практика показує, що працівники «Ростелекома» оперативно реагують на офіційні скарги, тому зв'язуються з заявником протягом декількох днів. За законом відповідь на претензію в «Ростелеком» дається протягом 30 днів. Виконується процедура в письмовому вигляді, тому відповідь надсилається за адресою проживання клієнта.

Зразок претензії до «Ростелеком» можна вивчити нижче.

Скарга на обслуговування

Відсутні будь-які стандарти, на підставі яких потрібно складати претензію на низьку якість обслуговування. Тому багато людей користуються довільною формою. Щоб така претензія до «Ростелеком» була офіційно розглянута, слід враховувати кілька правил: наводяться дані про безпосередній організації, в яку подається заява; зазначаються відомості про абонента; грамотно викладається проблема, що виникла в процесі обслуговування клієнта співробітниками компанії; наводяться вимоги клієнта, які зазвичай пов'язані з усуненням виявленої проблеми; ставиться дата і підпис.

Бажано додатково залишати посилання на нормативні акти, що регулюють взаємодію громадян з різними компаніями, що надають відповідні послуги. Що робити при односторонню зміну умов угоди?

Тарифи «Ростелекома» міняються досить часто, але не завжди клієнти даної організації сприймають нововведення позитивно. Тому нерідко фахівці установи в односторонньому порядку змінюють положення угоди, укладеного з клієнтом. Це є суттєвим порушенням законодавства, так як призводить до того, що громадянину доводиться користуватися новим тарифом за завищеною ціною.

При таких умовах спочатку подається претензія до «Ростелеком» на перерахунок. Якщо фахівці організації не реагують на цю скаргу, то доведеться звертатися із заявами в різні державні органи.

Такі скарги розглядаються представниками Федеральної антимонопольної служби і Росспоживнагляду.

Правила складання заяви

Претензія в «Ростелеком» на нав'язані послуги, огидне обслуговування або перерахунок складається за одним алгоритмом. Змінюються лише причини її формування. Скаргу потрібно правильно сформулювати, щоб отримати своєчасний і докладну відповідь. Тому в неї обов'язково включаються відомості про організацію, яка порушила умови договору. Чітко наводяться виявлені порушення і вимоги клієнта.

Якщо людина може довести свою правоту за допомогою конкретних документів, то вони обов'язково додаються до претензії «Ростелеком». Як дізнатися про рішення?

Скарги в «Ростелеком» повинні розглядатися протягом максимально 30 днів, але на практиці такі заяви реєструються досить довго. Якщо подається заява в електронній формі, то йому присвоюється певний номер. За допомогою цього номера можна запитати у оператора організації, на якій стадії розгляду знаходиться претензія.

Відповідь на скаргу надходить на електронну адресу, вказану в заяві. Якщо прямував документ в «Ростелеком» поштою або за допомогою особистого передачі документа працівника даної установи, то відповідь приходить в письмовій формі за адресою проживання заявника.

Бажано під час складання претензії вказувати номер телефону громадянина. У цьому випадку співробітники організації відправлять СМС-повідомлення, що містить інформацію про те, що було дано відповідь на заяву.

Нижче наведено зразок претензії до «Ростелеком». З інтернетом у абонентів часто бувають проблеми, а також їх засмучують додаткові платні послуги.

Що робити, якщо немає відповіді?

Люди, що користуються послугами даної організації, часто стикаються з різними проблемами і порушеннями з боку працівників фірми. Досить легко розібратися самостійно в тому, як правильно написати претензію в «Ростелеком». В цьому документі можна вимагати усунення порушень. Наприклад, якщо людина була примусово і в односторонньому порядку переведений на більш дорогий тариф, то можна вимагати скасування такого рішення.

Але якщо «Ростелеком» не відповідає на претензію, то доведеться звертатися за допомогою в різні державні органи. До них відноситься ФАС, прокуратура або Росспоживнагляд.

Якщо не працює обладнання «Ростелекома», то спочатку треба викликати працівника даної установи для перевірки працездатності техніки. Якщо ж причина полягає в неправильному зверненні, то громадянину доведеться оплачувати самостійно ремонтні роботи. Звернення до ФАС

Якщо в односторонньому порядку змінюються тарифи «Ростелекома», то це є порушенням прав клієнта, тому він може просити допомоги у представників різних державних органів. Спочатку рекомендується скласти претензію на ім'я керівника організації. Якщо відповідь є від'ємним або зовсім відсутня, то доцільно звертатися у Федеральну антимонопольну службу.

Ця організація спеціалізується на захисті конкуренції в Росії. Якщо якась комерційна компанія в процесі ведення діяльності порушує вимоги законодавства, то вона перевіряється співробітниками ФАС.

Тому будь-який клієнт «Ростелекома» має право звернутися за допомогою у цей державний орган. Для цього можна скористатися різними способами: відвідування відділень ФАС, які знаходяться в різних великих містах; надсилання скарги поштою з повідомленням про вручення; складання заяви в електронному вигляді на офіційному сайті організації.

В тексті даного звернення неодмінно вказується найменування провайдера, надані їм послуги, а також виявлені порушення. Найбільш часто звертаються люди у ФАС, якщо змінюються незаконно тарифи, збільшується плата або здійснюються інші аналогічні дії працівниками «Ростелекома». В якості вимог виступає проведення позапланової перевірки даної організації.

Обов'язково в заяві прописується Ф. І. О. та адресу проживання заявника. Додатково вказуються контактні дані, за допомогою яких представники ФАС можуть зв'язатися з клієнтом «Ростелекома». Всі порушення повинні бути підтверджені офіційними документами, тому до заяви додаються виписки з рахунку, скріни особового рахунку і копія договору, складеного з «Ростелекомом».

Розглядаються такі звернення від громадян протягом 30 днів. Допускається продовження даного періоду до 60 днів, якщо виявляються які-небудь проблеми або перешкоди для співробітників ФАС.

Направлення скарги в Роскомнадзор

Ще однією організацією, яка приймає скарги на «Ростелеком», є Роскомнагляд. Даний державний орган розглядає заяви, в яких є вказівки на дійсно грубі порушення прав клієнтів. Так як людина оплачує послуги провайдера, то він може очікувати отримання якісного обслуговування. Нерідко обладнання «Ростелекома» є неробочим чи поламаним, але при цьому співробітники цієї установи вимагають від клієнтів оплати ремонту.

При виявленні дійсно серйозних порушень можна скласти заяву в Роскомнадзор. Правила виконання даного процесу: Написати претензію можна різними способами, причому якщо заявник проживає у столиці, то він може передати документ у письмовому вигляді співробітникам Роскомнадзора. Додатково можна написати скаргу на сайті установи. Розглядаються такі звернення максимально протягом 30 днів.

На підставі правильно складеної та підкріпленої офіційними документами претензії обов'язково проводиться перевірка провайдера. Якщо дійсно виявляються які-небудь істотні порушення або проблеми, то компанія притягується до відповідальності. Додатково вона усуває всі порушення, які були виявлені заявником.

Отримання допомоги від Росспоживнагляду

Нерідко «Ростелеком» навмисно або випадково завищує вартість надаваних послуг. В результаті з клієнтів стягується значна сума, яка не відповідає положенням договору. Тому люди складають претензію в «Ростелеком» на перерахунок. Якщо керівництво організації не реагує на такі звернення, то люди можуть звернутися за допомогою в Росспоживнагляд.

Дане державне установа спеціалізується на захисті прав споживачів. Подати заявку можна в письмовому або електронному вигляді. Обов'язково в документі наводяться контактні дані заявника, щоб він зміг отримати відповідь від працівників державної установи. Анонімні звернення не розглядаються, тому обов'язково вказується Ф. І. О. та адресу проживання заявника.

Заяву можна передавати особисто або надсилати поштою. Але найбільш поширеним і простим способом вважається складання електронного обігу на сайті Росспоживнагляду. Максимально на розгляд таких заяв витрачається 30 днів, але практика показує, що фахівці даної установи воліють швидко реагувати на скарги.

Звернення в прокуратуру

Якщо «Ростелеком» порушує положення договору і права громадян, то люди можуть звернутися за допомогою навіть до прокуратури. Працівники державної установи допомагають людям відстоювати свої права, якщо вони обмежуються різними комерційними організаціями.

У прокуратурі можна взяти зразок заяви. У нього обов'язково включаються такі дані: Відомості про заявника, представлені його Ф. В. О., паспортними даними, місцем прописки і телефоном. Вказується, які саме шахрайські і незаконні дії були вчинені співробітниками «Ростелекома»; детально описується ситуація, що виникла, на підставі якої чоловік був змушений звернутися в прокуратуру; наводяться вимоги громадянина, які можуть полягати в проведенні позапланових перевірок, перерахунок плати або стягнення боргу; додатково в якості вимог може виступати прохання порушити кримінальну справу за статтею 159 КК.

До цього звернення неодмінно додаються інші документи, аудіозаписи, відеоролики або інші докази правоти заявника. Додатково прописується розмір заподіяної шкоди.

Скаргу в прокуратуру можна приносити особисто або складати в електронній формі, для чого використовується офіційний сайт даного державного органу. Розглядаються такі заяви протягом 30 днів.

Рекомендації щодо складання скарг

Для захисту своїх прав будь-яка людина може становити звернення в різні державні установи. Спочатку рекомендується подати скаргу безпосередньо керівнику «Ростелекома», але якщо вирішити проблему мирним способом не виходить, то доведеться користуватися допомогою різних державних органів. В них обов'язково подається офіційне звернення, до якого додаються інші документи, які доводять правоту абонента «Ростелекома».

При складанні будь-якого звернення слід враховувати деякі рекомендації: Перед складанням будь скарги слід переконатися, що дійсно співробітниками «Ростелекома» порушуються положення договору, підписаного з клієнтом. Обов'язково у скарзі вказується, які пункти угоди були порушені; Якщо зовсім організація порушує своїми діями вимоги законодавства, то залишаються посилання на відповідні нормативні акти. Не слід користуватися нецензурною лексикою, оскільки такі заяви залишаються без розгляду, Всі факти, викладені в претензії, повинні підтверджуватися офіційними документами, аудіозаписами або іншими доказами. Скарги у різні державні органи слід складати відразу після того, як було отримано негативну відповідь на претензію, надіслану в «Ростелеком». Бажано під час складання звернення користуватися зразками, щоб зберегти зручну і зрозумілу структуру. Важливо переконатися, що заява дійшло до адресата.

Для складання звернень не вимагається платити яку-небудь держмито. Але зазвичай прокуратура та деякі інші державні установи вимагають докази того, що громадянин намагався вирішити проблему мирним способом. Тому спочатку складається претензія до «Ростелеком» про борг чи інші проблеми, а тільки при відсутності реакції подаються скарги в інші установи.

Додатково люди можуть звернутися з позовом до суду. При таких умовах можна не тільки відстояти свої права, але і навіть стягнути з компанії компенсацію моральної шкоди. Висновок

«Ростелеком» є відомим і популярним провайдером, але досить часто люди відчувають негативні емоції від співпраці. Це пов'язано з тим, що працівники організації порушують їх права, надають неякісні послуги або зовсім хамлять клієнтам. Тому люди можуть відстояти свої права шляхом подання претензії.

Спочатку бажано надсилати скарги безпосередньому керівнику «Ростелекома», але якщо це не дає потрібного результату, то доцільно звертатися в різні державні органи за підтримкою.

Марина Лобачова



Категория: Технологии