Чому не працює звук на телефоні: можливі причини і способи усунення неполадок


Опубликованно 25.04.2019 01:50

Чому не працює звук на телефоні: можливі причини і способи усунення неполадок

Дуже неприємно і болісно, коли мобільний телефон замовкає, особливо коли потрібно прослухати деякі важливі повідомлення голосової пошти або відео. Безліч причин можуть привести до збоїв. Тут позитивний факт для користувача у тому, що більшість причин можна усунути самостійно, якщо використовувати кошти, описані нижче, і попередньо встановити, чому не працює звук на телефоні. Преднастройка для всіх

Коли звук не працює в телефоні, це створює величезну проблему, тому що користувач не може використовувати апарат так, як потрібно.

Ось кілька загальних кроків, щоб виправити проблему зі звуком: Перевіряють гучність телефону, натискають кнопки збільшення/зменшення. Перезавантажують мобільний телефон, знімає навушники і очищають роз'єм. Перевіряють стан перемикача вібрації звуку, для цього переходять в налаштування > натиснути на звук > гучність. Встановивши цей параметр, можна регулювати гучність музики, тонів дзвінка та тонів оповіщень. Якщо настройка вдалася, користуються апаратом, якщо немає — продовжують відновлення далі і шукають причину, що пояснює, чому не працює звук на телефоні. Оновлюють прошивку апарату, переходять до настроювання. Натискають розділ «про телефон», знаходять «оновлення системи/оновлення програмного забезпечення» і натискають на нього, завантажують останню версію для телефону. Перевіряють музичне додаток, і очищає кеш, переходять до настроювання, а потім натискають на вкладку очистити дані. Якщо ці дії також не принесли результатів, то встановлюють безкоштовно додаток SoundAbout з Google Play.

Збій режиму навушників

Це ще одна причина того, чому не працює звук на телефоні. У цьому випадку гарнітура застряє в режимі навушників. Навіть якщо користувач відключив їх, значок не зникне. І не чути музику або звук без них. Ця проблема дуже поширена для стільникових телефонів Samsung/Motorola/LG.

Алгоритм усунення: Збільшують гучність телефону, щоб переконатися, що він не перебуває в беззвучному режимі. Підключають і відключають навушники кілька разів. Очищають гніздо для навушників видаливши пил/сміття з гнізда. Іноді існує перешкода на роз'ємі може обдурити телефон, помилково відправляючи сигнал, що гарнітура підключена. Вимикають і знову включають пристрій. Перезапуск допоможе пристрою оновити і виправити помилки програмного забезпечення. Установка спеціального додатка

Звук в телефоні несподівано перестав працювати під час використання додатка, дзвінка або перегляду відео? Це неприємна ситуація, тим не менше з-за цього не варто викидати апарат у смітник.

Якщо зазначені засоби не дають результату, і телефон дзвонить погано, можна скористатися додатковим додатком "Earphone mode off". Деякі мобільні показують, що навушники підключені, хоча насправді це не так. Це додаток вирішення такої проблеми. Якщо гарнітура все ще показується, переключаються в режим динаміка, звук буде виходити з вихідного динаміка. Мовчазні динаміки Android

Часто причиною того, чому не працює звук на телефоні, є ситуації, коли зовнішній/внутрішній динамік Android перестає працювати раптово, в цьому випадку апарат взагалі не видає ні звуку. І також під час дзвінків іншим, вони нічого не чують. Якщо при цьому чутність відсутня і в навушниках, то це, ймовірно, апаратна проблема. Потрібно перевірити зовнішній і внутрішній динамік Android за допомогою засобу діагностики пристроїв.

Алгоритм діагностики - як дізнатися, чому немає звуку на телефоні Samsung S4: Відкривають апаратний набір і вводять комбінацію клавіш * #7353 #, щоб увійти в меню Device Diagnostic Tool. Для зовнішнього динаміка стосуються значка "Динамік". Якщо він працює нормально, то буде чути дуже гучна музика, що виходить з апарату. Натискають «Динамік» ще раз, щоб вимкнути звук. Для внутрішнього динаміка натискають клавішу "Мелодія". Якщо з динаміком все в порядку, з нього буде йти музика. Якщо пристрій не пройшло перевірку, то проблема в програмному забезпеченні.

У цьому випадку можна скористатися наступними порадами: Перезавантажують телефон звичайним способом. Вимикають Bluetooth, іноді динамік не працює, тому що апарат підключений до цього пристрою. Якщо все зроблено правильно, то звук з'явиться, якщо немає, то причиною, що пояснює, чому немає звуку на телефоні, може бути апаратна проблема, тоді доведеться відправити його на ремонт. Відновлення заводських налаштувань

Іноді користувачі скаржаться на те, що телефон Android відключається автоматично під час дзвінка або сам перемикається в беззвучний або активний режим. Цей випадок може бути викликаний деякими сторонніми додатками або переповненим кешем. Існує два способи вирішення проблеми, за якої пропав звук на телефоні. Розглянемо їх.

Перевірка наявності звуку при роботі пристрою в безпечному режимі: Для того щоб увійти в безпечний режим, спочатку необхідно вимкнути телефон. Натискають і утримують кнопку живлення ще раз, поки не з'явиться запитання, чи потрібно увійти в безпечний режим. Натискають на «OK», після чого завантажиться безпечний режим. Після входу в нього перевіряють звуковий режим. Якщо проблем немає, це означає, що проблема з динаміком викликана сторонніми додатками, тому потрібно знайти нещодавно встановлене, а потім видалити його. Далі рекомендується провести очищення кешу, для цього увійти в режим відновлення на Android. Потім використовувати кнопку зменшення гучності, щоб вибрати опцію Wipe Cache Partition з меню і натиснути кнопку живлення, щоб підтвердити дії. Як тільки процес очищення закінчиться, потрібно вибрати Reboot system now, щоб перезавантажити апарат.

Зазвичай ці два способи можуть ефективно вирішити проблему, внаслідок якої немає звуку, коли дзвонять на телефон. Якщо не вдалося, можна скористатися відновленням заводських налаштувань Android. Перед цим виконують резервне копіювання важливих файлів на телефоні, а потім вибирають «Налаштування»> «Резервне копіювання і скидання»> «Перевстановлення заводських даних»> «Скинути телефон», щоб стерти всі налаштування на пристрої. Bluetooth-динамік не видає звук

Ще одна поширена ситуація полягає в тому, що користувачі не чують звуки при підключенні пристрою до динаміку Bluetooth. Перед тим як підійти до серйозних кроків по усуненню цього виду несправність, треба перевірити, чи працює динамік/трубка Bluetooth на іншому телефоні, якщо це так, то потрібно знову підключити апарат, потім перейти в «Налаштування»> «Bluetooth», двічі натиснути значок «Байт-гарнітура», «Слухати музику».

Збій також може відбуватися, якщо в меню Bluetooth телефону зберігається багато аналогічних пристроїв, і користувач забуває «відключити» ці пристрої, особливо якщо користується ними не дуже часто. Всі непотрібні блютуз-додатки потрібно закрити примусово. Це не тільки очистить список пристроїв, але також допоможе видалити і повторно підключити пристрій, який регулярно використовується.

Порядок установки: У меню Bluetooth вибирають потрібний динамік зі списку, натиснувши праворуч від його імені. Вибирають функцію «Закрити пристрій». Натискають «Forget Device» ще раз для підтвердження. Натискають кнопку Bluetooth динаміці, щоб знову запустити процес сполучення, і вибирають його в списку пристроїв на телефон/планшет, коли він з'явиться знову.

Тепер звук повинен надходити з динаміка Bluetooth. Якщо немає, треба звернутися в сервіс і попросити їх виправити помилку. Підмочений апарат

Іноді проблеми зі звуком виникають із-за того, що потрапила вода в динамік. Можна видалити вологу, вимкнувши апарат, вийнявши акумулятор і сім-карту і помістивши їх в контейнер з рисом на 24 години. Можна видалити залишки вологи, обережно просушуючи феном, переконавшись, що він знаходиться на найнижчому рівні нагріву і на достатній відстані від телефону, щоб запобігти перегріву. Операцію продовжувати не більше хвилини.

Далі після того як є впевненість, що телефон і його деталі повністю висохли, виконують перезавантаження, можливо, це усуне якісь збої, які були причиною проблеми.

Далі переконуються, що на апараті встановлено останнє оновлення програмного забезпечення. Для цього переходять до установки> про пристрій> оновлення програмного забезпечення> перевіряють наявність оновлень. Завантажують останнє оновлення телефону.

Якщо ці дії не принесли належного результату, звертаються до постачальника або в місце покупки, так як це може бути апаратна проблема, і її потрібно буде відремонтувати або замінити пристрій. Нечутне звучання iPad

Якщо тихий звук на телефоні, він з часом може взагалі пропасти з певних додатків, навіть якщо гучність включена. В даному пристрої існує функція Soft Mute яка вимикає музику і звуки додатка, але не звук Hulu або Netflix, що ускладнює діагностику.

Послідовність налаштування функції м'якого відключення звуку на iPad: Двічі натискають кнопку "Додому". Проводять зліва направо. Натискають значок динаміка в крайньому лівому положенні. Повинно відображатися Mute Off під кнопкою відтворення. Слухають звук додатки. Це повинно виправити відсутність звуку в ньому, якщо виникають проблеми з відображенням значка динаміка при переміщенні зліва направо, також можна вимкнути тихий звук, виконавши наступні дії: переходять в «Налаштування»/«Загальні»/«Використовувати бічний перемикач» та вибирають «Вимкнути звук», потім використовують гойдалку. Проблеми зі звуком iPhone

Проблема відсутності звуку у iPhone є однією з найпоширеніших, поряд з непрацюючою камерою.

Найбільш поширені види: Телефон дзвонить погано. Не можна слухати музику без навушників, гучність пропала. Не чути звук з динаміка.

Користувачеві не потрібно поспішати в сервісну службу Apple. Багато проблем можна вирішити самостійно: Перша причина, чому не чути звук, витікаючий від пристрою, полягає в тому, що гучність могла бути встановлена на найнижчий рівень або пристрій вимкнено. Краще спочатку перевірити це. Наступним фактором, який слід перевірити, є неправильне застосування, особливо аудіо. Наприклад, користувач не чує звук тільки при перегляді відео через YouTube. У цьому випадку це може бути ізольованою проблемою в відеофайлі або сам YouTube може дати збій. Можна спробувати використовувати інші відео/аудіо додатки на пристрої, і якщо інші додатки працюють, то проблема полягає тільки в YouTube. Встановлення неправильних оновлень і програм на пристрій може також викликати подібну проблему. Якщо користувач почав чути звук, витікаючий від пристрою після встановлення нового оновлення, то воно є причиною, і має бути видалене. Прості рекомендації

Перезавантажують пристрій, щоб спробувати виправити помилку. Незначні програмні збої часто виправляються перезавантаженням. Налаштування звуку телефону: Перевантажують апарат, утримуючи обидві кнопки, поки екран не вимкнеться, а потім знову повернеться і відобразить логотип. Смартфон буде перезавантажений, не зачіпаючи особисті дані. Переходять до настроювання за замовчуванням. Ця проблема трохи більш радикальна, ніж попередні, оскільки будуть втрачені персональні налаштування смартфона. Для цього заходять в "Налаштування", потім "Загальні" і "Скинути всі Налаштування". Цей крок вплине на збереження даних, контактів або медіафайлів. Виконують очистку від зовнішніх перешкод. Якщо гаджет знаходиться в чохлі або бампері, переконуються, що він не блокує динамік. Вимикають Bluetooth вибирають «Налаштування» > «Стандартні» > «Bluetooth», щоб відключити гарнітуру або просто відключають її на екрані блокування. Відновлення раннього способу

Добре, коли у користувача є резервна копія образу працюючої системи - при будь-якій проблемі можна повернутися до неї. Звертають увагу на те, що всі зображення, носії і контакти, додані після установки резервної копії, будуть видалені.

Заходять в Налаштування > iCloud. Вибирають Storage & Backup і резервну копію, яку потрібно відновити. Крім того, можна відновити копію iPhone через iTunes.

Є кілька дивних, але дієвих методів усунення звукового збою: Потрібно стиснути правий нижній кут апарату вище динаміка, утримуючи близько 20 секунд. Роз'єм може бути ослаблений, тому це дія його закріпить. Знайти та відкрити програму з музикою чи звуковими ефектами. Відрегулювати гучність за допомогою кнопок регулювання гучності або повзунка у Центрі керування на екрані блокування. Перезавантажити, утримуючи кнопки «Сон» і «Додому» одночасно протягом 10-15 секунд, поки не з'явиться логотип, не звертаючи уваги на червоний повзунок — відпускають кнопки. Операція еквівалентна перезавантаження комп'ютера.

Це основний перелік проблем, з-за яких не працює звук на телефоні, що робити в цьому випадку користувачеві докладно роз'яснено. Якщо жоден з наведених вище кроків не допоміг вирішити проблему з динаміком, потрібно звернутися в сервісний центр, може бути, проблема з обладнанням, наприклад, потрібно замінити динамік.

Іван Фролов



Категория: Технологии