Viber спільно з Rakuten розробили новий логотип


Опубликованно 10.08.2018 01:33

Viber спільно з Rakuten розробили новий логотип

Новини технології: Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "іті".

Корпорація Rakuten провела ребрендинг свого сервісу зміною логотипу, в рамках стратегії щодо посилення синергії активів. Одним з елементів дизайну нового логотипу є японський ієрогліф "іті", який перекладається як "один" і символізує нові починання.

На думку компанії, новий дизайн відображає здатність Rakuten і Viber випереджати конкурентів і бути інноваторами у своїх сферах.

Корпорація, назва якої перекладається як "оптимізм", з новим логотипом готова представляти своїм користувачам інновації в областях мобільних комунікацій, логістики та електронної комерції.



Категория: Технологии